Mobilny Urzędnik - w stronę dostępności usług 12 mar 2021 12:03 wydrukuj Urząd Gminy w Gaworzycach wychodzi na przeciw osobom niepełnosprawnym oraz starszym mającym problemy z samodzielnym poruszaniem się. Od dziś takie osoby mogą sprawę urzędową załatwić w domu poprzez usługę "Mobilny Urzędnik". Jest nam miło poinformować, iż Urząd Gminy w Gaworzycach przystąpił do projektu "Mobilny Urzędnik. Poprawa dostępności usług publicznych dla mieszkańców o szczególnych potrzebach”. Z dniem dzisiejszym uruchamiamy dla Państwa nową usługę polegającą na realizacji spraw urzędowych przez pracowników urzędu w miejscu Państwa zamieszkania, na terenie Gminy Gaworzyce. Dla kogo Osobami uprawnionymi do skorzystania z usługi są mieszkańcy gminy Gaworzyce, którzy z powodu niepełnosprawności ruchowej lub starszego wieku maja ograniczenia w poruszaniu się w stopniu uniemożliwiającym samodzielną wizytę w siedzibie Urzędu. Jak się zgłosić Aby skorzystać z obsługi Mobilnego Urzędnika należy dokonać zgłoszenia telefonicznego pod numerem telefonu 76 8316 285 w godzinach pracy Urzędu Gminy w Gaworzycach. Jak to działa Realizacja zgłoszeń obsługiwana jest wg kolejności ich przyjęcia. Usługi, w ramach działania Mobilnego Urzędnika realizowane są we wtorki, stanowiące dni obsługi Mobilnego Urzędnika, w godzinach od 10.00 do 14.00. W wyjątkowych sytuacjach urzędnik może wyznaczyć inny termin wizyty. Zakres czynności , jakie mogą zostać zrealizowane w ramach Mobilnego Urzędnika został opisany szczegółowo w §4 Regulaminu usługi. W zakres usługi wchodzi wizyta pracownika w miejscu świadczenia usługi, podczas której pracownik udzieli pomocy w wypełnieniu wniosku, udzieli wyjaśnień w odniesieniu do procedury administracyjnej związanej z usługą, dokona wizji lokalnej w terenie, jeśli sprawa tego wymaga, a także przyjmie wniosek od Klienta, dostarczy go do Urzędu Gminy w Gaworzycach i złoży na dziennik podawczy. Wszelkie inne, poza wnioskiem, dokumenty, wymagane do przedstawienia w ramach procedury, Klient ma obowiązek zgromadzić samodzielnie. Bezpieczeństwo W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientom wizyty odbywające się w ramach Mobilnego Urzędnika będą za każdym razem potwierdzane telefonicznie z tel. 76 8316 285, najpóźniej do godz. 10.00 w dniu obsługi zgłoszenia, a w przypadku zgłoszeń, które mają być obsłużone o godz. 10.00 - najpóźniej do godz. 16.00 w dniu poprzedzającym wizytę. W ramach telefonicznego potwierdzenia wizyty Klientowi zostaną podane imię i nazwisko pracownika, który będzie dokonywał obsługi. Przed rozpoczęciem obsługi pracownik wylegitymuje się, okazując dowód osobisty. REGULAMIN USŁUGI "MOBILNY URZĘDNIK" W URZĘDZIE GMINY W GAWORZYCACH Zobacz także 18 kwi 2025 Zawiadomienie o XII sesji Rady Gminy Gaworzyce 17 kwi 2025 Skrócone godziny pracy urzędu 15 kwi 2025 Uwaga na oszustów!